marți, 24 februarie 2009

Leapşa....



Am fost provocată de Andreea la Leapşa...scuze pentru întârziere.....deci...
Povestea începe cam aşa...Sunteţi pe balcon şi ninge cu fulgi mari şi foarte deşi..totul dispare sub perdeaua de fulgi ce se rotesc nebuni...ritmul lor hipnotic vă induce o stare letargică şi mii de gânduri vă invadează mintea. Care sunt primele cinci gânduri ce vă invandează acum mintea?
Păi ar fi cam aşa....
  • deşi iubesc iarna îmi doresc să înceteze amalgamul ăsta de reacţii ale naturii....m-am săturat de frig, ploaie, zăpadă....vreau primăvară >:D<....
  • tare aş vrea să fiu şi eu capabilă de multe lucruri pe care alţii le obţin cu atâta uşurinţă...
  • aş vrea să fim mereu la fel...doar tu şi eu...ca la început:(
  • deja visez un câmp plin de lalele roşii bătute în jurul cărora roiesc fluturi albaştrii:X:X
  • copilărie.....rămâi pe vecie....
Acum o provoc în continuare pe .....Ani!

Un comentariu:

  1. ''tare aş vrea să fiu şi eu capabilă de multe lucruri pe care alţii le obţin cu atâta uşurinţă...'' Îmi place mult partea asta, parcă mă regăsesc:(

    RăspundețiȘtergere